Eerste dagje Suriname

3 juli 2013 - Paramaribo, Suriname

En daar zijn we dan, eindelijk in Suriname! De vlucht duurde lang, maar we hebben ons prima vermaakt met alle films en muziek. En als we iets niet begrepen dan hielp de aardige niet Engelse sprekende Chinees ons, om bv te laten zien hoe het schermpje werkt en hoe de stoel naar achter moest :).

Op het vliegveld in Paramaribo houden ze zeken niet van haasten, we waren dus erg blij dat we na ruim 2 uur met Marcel en zijn gezin naar huis konen om daar te overnachten. Wat een lieve mensen zijn het.

En nu zes uur s'ochtends zijn we allebei klaar wakker (het is in Nederland dan 11 uur) en liggen we te genieten van alle tropische vogeltjes om ons heen met als uitzicht allemaal bananenbomen. Jaa want hier kan je wel bananenbomen in de tuin hebben.

We worden om 2 uur vanmiddag opgehaald door het vervoersbedrijf die ons naar Nickerie zal brengen. Dus we kunnen nog wat van de stad Paramaribo zien.

De reis naar Nickerie duurt ongeveer 4 uurtjes, maar we zullen ons denk ik niet snel vervelen, aangezien er genoeg te doen is.

Trouwens hier in Suriname is het nu al 30 graden, we hopen dat het in NL ook zo lekker weer is :)

We laten snel weer wat van ons horen

Liefs Marianne en Margarethe

1. Job en Woutje:
    3 juli 2013
    Wat fijn, dat de reis goed verlopen is. Spannend hoor!
    Leuk om zo op de hoogte te blijven.
    We kijken al uit naar je volgende verslag.
    Geniet er van!!
    Liefs, Job en Woutje
  2. Zus Elske:
    3 juli 2013
    Dit klinkt heerlijk! Ik zit hier naar een grijs-roze avondlucht te kijken, warme sokken (soko-sokooo!) aan en reken binnenkort op mooie foto's!

Veel kussen!