Slapen op de vloer

30 juli 2013

Vandaag een heel saai kort blogje, want we hebben eigenlijk niet zo veel meer gedaan dan normaal. Broodjes smeren, huiswerk begeleiding en lekker buiten gespeeld. Maar aangezien jullie gewend zijn elke dag wat van ons te lezen, laten we toch maar wat van ons horen;)
Vanochtend hebben we er weer wat foto's opgezet, vooral van ons tripje Bigi Pan.

We hebben vandaag ook wat schattige foto's gemaakt van kindjes die lekker lagen te slapen. Ze stelden vandaag alleen niet hele hoge eisen aan de ondergrond of de plek waar, want we vonden ze overal.
Vanochtend eentje die voor de badkamer deur in slaap was gevallen, eentje onder het vegen en eentje naast de slaapkamer deur. Allemaal lekker op de betonnen vloer. Het zag er wel heeel schattig uit!
Vanavond toch maar wat eerder naar bed allemaal.

Liefs

1. Corrie van walderveen:
    Hoi Margarethe en Marianne,

Dank je wel voor jullie verslagen. Heel leuk om te lezen. Kindjes op de betonnen vloer? Ik vind dat best hard. Fijn dat jullie liefde geven. Ik print het uit voor oma. Fijne tijd nog daar. Groetjes en liefs van tante Corrie
  2. Margarethe:
    30 juli 2013
    De kinderen gingen vrijwillig op de grond liggen hoor, tante Corrie. Blijkbaar ligt het heel lekker :). Leuk dat u de verhalen mee neemt naar oma. Doe oma maar de groetjes van mij!! Ik kom haar zo snel mogelijk opzoeken als ik terug ben. Liefs margarethe
  3. Jan:
    30 juli 2013
    Wat leuk jullie foto's. Wie kookt er voor jullie? Wij zijn in Parijs. Lfs ma en pa xx
  4. Margarethe:
    30 juli 2013
    Mensen hier ik het stadje koken heel soms voor ons. Maar meestal kook de vrouw van Guiliano, rachel. Donderdag gaan wij koken. O super leuk Parijs :) xx