Zaterdag

7 juli 2013

Zaterdag vandaag, dat betekende geen school voor de kids en dus uitslapen voor ons! Na alle klusjes, mogen de kinderen op zaterdag altijd film kijken, niet eentje, maar ook gelijk 3 achter elkaar... Helaas deden onze meegebrachte dvd's het niet, jammer!
De tijd dat de kinderen liggen te rusten, hebben wij inmiddels ingepland als ons zonuurtje, we moeten toch een beetje bruin terug komen in NL straks;)
Verder hebben we de hele middag met de kinderen buiten gespeeld, tikkertje, verstoppertje en alle andere vermoeiende spelletjes die je eigenlijk niet moet doen op het heetst van de dag. Voor de kinderen geen probleem, ze roepen nu al dat ze morgen weer zo lang willen spelen met ons, kijk, daar doen we het natuurlijk voor!

Vandaag het lekkere fruit uit de tuin geproefd, verse mango,papaya en een soort meloen, heerlijk! Daar kan al dat geïmporteerde fruit in Nl echt niet aan tippen!

Morgen onze eerste 3 uur durende kerkdienst, we hebben onze lange jurken al klaar liggen...
Liefs

1. Mama lia:
    7 juli 2013
    Hee lieve "zusters"
    Dit zit er weer gezellig uit. Filmmiddag.
    Wat is er aan de hand met jullie Dvd's? Is dat systeem niet universeel? Wel jammer ja.
    Misschien heeft iemand en tip wat er aan gedaan kan worden??
    Benieuwd naar het zondagverhaal. De spelfoutjes worden al minder, goed zo!
  2. Marianne:
    8 juli 2013
    Dat de dvd's het niet deden lag aan de dvd-speler, ze gaan hem nog laten maken. Haha "dat zit er weer gezellig uit" ? Zelf ook opletten he mam;p Maar we doen ons best de zinsbouw een beetje kloppend te houden, het is alleen heel irritant om terug te lezen wat we geschreven hebben, op onze mobiel