Nickerie

5 juli 2013 - Nieuw Nickerie, Suriname

Onze eerste dag in Nickerie begon vroeg, heel vroeg, maar na een lekkere koude douche waren we om half 7 helemaal klaar om weer 60 broodjes te smeren.
Nadat de kinderen allemaal naar school vertrokken waren, zijn wij de markt in Nickerie eens gaan (be)zoeken, ons richtingsgevoel is toch niet zo goed als we dachten. Gelukkig waren er genoeg lieve mensen die ons graag de weg wilden wijzen. De markt was overdekt en er was vooral fruit en groente te koop.

Toen de kinderen thuis kwamen hebben we ze weer geholpen met hun huiswerk. Als ze een vraag hebben horen we "zuster Margarethe!" of "zuster Marianne!" want ja, zo worden wij genoemd de komende weken. We leren de kinderen steeds beter kennen en proberen de namen te onthouden, al is dat nog wel heel moeilijk.
Verder kunnen de kids super leuk zingen, hopelijk lukt het binnekort om een keer wat foto's en filmpjes hier op te zetten.

Morgen lopen we met de kids mee naar school en wie weet even een kijkje in de school, we zijn benieuwd! We houden jullie op de hoogte. Liefs
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Job en Woutje:
    5 juli 2013
    Oma is ook helemaal gerustgesteld met al deze mooi berichten.
    We blijven goed op de hoogte. Vandaag zijn alle kleinkinderen hier, heel gezellig. Het wordt ook wat beter weer.
    Lieve groeten van Woutje
  2. Harry en Karla:
    5 juli 2013
    Hallo lieve Marianne en Margarethe,
    Wat is het leuk dat we jullie vanaf dag 1 kunnen volgen zeg. Super. Geniet van deze tijd in Suriname.
    Liefs,
    Harry en Karla